ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА ПЕДАГОГИК ТЕХНОЛОГИЯНИНГ РОЛИ
Аннотация
Ушбу мақолада ўқитишнинг интерфаол услублари, талабаларда фикрни бир жойга жамлаш, мустақил фикрлаш,талабалар диққатини жалб этиш, тафаккурини ривожлантириш каби билим олиш учун муҳим омилларни шакллантирилиши, талабалар амалий машғулотларда ҳам интерфаол усуллардан самарали фойдаланиши ҳақида маълумотлар берилган.
Библиографические ссылки
Учебные игры один из активных методов обучения в медицинском вузе. Педагогические основы игры. Методические рекомендации. М.А Алексанян, И.К. Валиулин, О.П. Шагайдулина. Ташкент 1996 г.
Современные интерактивные методы обучения и контроля знаний студентов в подготовке врача общей практики. Методическая рекомендация к проведению занятий со слушателями ЦПК медицинских вузов. Ташкент 2004 г.
Педагогик таълимни такомиллаштириш муаммолари. Республика илмий-амалий конференция материаллари.Тошкент-2006 й.
Педагогик технологияларни тиббиётда лойиҳалаштириш ва режалаштириш. Ўқув-услубий қўлланма. Тошкент-2010 й.
Тилляшайхов, М., Хасанов, Ш., Абдикаримов, М., Бабакулов, Ш., & Абдусаматов, Н. (2012). Современные подходы деривации мочи после радикальной цистэктомии при раке мочевого пузыря. Журнал вестник врача, 1(03), 179-182.
Babakulov, S., & Navruzov, S. (2012). Using of Lactobacterin in Combined Treatment of Superficial Urinary Bladder Cancer. Annals of Oncology, 23, ix290.
BAYMAKOV, S., YUNUSOV, S., BOLTAEV, S., BABAKULOV, S., ASLANOV, Z., & JANIBEKOV, S. NEW DAY IN MEDICINE. NEW DAY IN MEDICINE Учредители: Бухарский государственный медицинский институт, ООО" Новый день в медицине", (6), 63-69.